Informacje o ofercie

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do urokliwej nadmorskiej miejscowości - Ustronia Morskiego!

BURSZTYN znajduje się w samym centrum, w odległości zaledwie 200 m od plaży. Pełna infrastruktura: w pobliżu obiekt rekreacyjno sportowy HELIOS (basen kryty, basen otwarty, korty tenisowe), stadion piłkarski, park nadmorski, amfiteatr, molo, przystań rybacka, kino, bary, stołówki, liczne ogródki piwne z muzyką na żywo, punkty handlowe, sklepy, bank, poczta, kościół, komunikacja (busy, autobusy), przychodnia, apteka, wesołe miasteczko.

Oferujemy pokoje 2-, 3-, 4-osobowe z łazienką oraz 2-osobowe ze wspólną łazienką.
Wyposażenie: TV, radio, czajnik, lodówka, sprzęt plażowy (leżak, parawan, koc, maty plażowe). Dodatkowo dostęp do kuchenki mikrofalowej.

Dla Gości bezpłatne miejsce na auto.

ZAPRASZAMY od maja do września

Ceny:
od 35 zł do 50 zł - lipiec, sierpień
od 30 zł do 35 zł - maj, czerwiec, wrzesień

Oferta znajduje się w serwisie od: 2010-05-13.
Wyświetlenia oferty: 31929.

Małgorzata
16-08-2018

Ocena: 8.4
Pobyt sierpień 2018. Sam obiekt położony faktycznie 200-300 m od morza - bardzo duży plus. Usytuowany przy jednej z główniejszych ulic, także szum od jakiejś 7 do około 22. Dom sam w sobie czysty i w miarę możliwości zadbany, aczkolwiek pokoi pod wynajem upchanych tyle, że na korytarzu można nabawić się klaustrofobii. Trafiliśmy do pokoju na 2 piętrze - znajdowały się tam jeszcze dwa inne, korytarzyk był tak mały, że w przypadku wyjścia jednej z osób pozostałe pokoje musiały czekać. Ścianki działowe chyba z kartonu, wszystko bardzo słychać. Na plus wyposażenie - żelazko+deska, środki czystości (płyn do naczyń, gąbka, mop), czajnik, lodówa, dostęp do odkurzacza. W pokoju cały sprzęt plażowy. WI - FI niby dostępne ale nam w ogóle nie udało się połączyć. Właściciele - ciężko ocenić, jak przyjechaliśmy gdzieś wyjeżdżali, zero informacji co i jak. Jak wyjeżdżaliśmy ciężko było ich znaleźć. Spory minus za to, że w momencie gdy spytaliśmy czy możemy zostawić autko na parkingu w dniu wyjazdu do 12 (doba hotelowa od 13 do 10) usłyszeliśmy nie - możecie sobie zaparkować przy sklepie jakimś. Bardzo nieuprzejme to było tym bardziej, że parking stał pusty do godziny 15. + Szczegółowa ocena
Mariola J.
22-09-2017

Ocena: 10.0
Byliśmy we wrzesniu.Pokój czyściutki, pokoje nad bankiem przy ulicy ale naprawdę cisza i spokój. Własciciele bardzo mili. W opisie zapomnieli państwo o dostępie do wifi - może nie koniecznie my ale nie którzy bez tego nie dają rady:) Dostep do deski do prasowania.Ogólnie super! Pan Staszek zadbał o nas od pojawienia się na dworcu pkp aż do odjazdu pociągiem.Wrócimy na pewno!:) + Szczegółowa ocena

Więcej opinii

Lokalizacja

Położenie obiektu na mapie zostało ustawione przez właściciela obiektu.