Informacje o obiekcie

Zapraszamy do niewielkiego domu, położonego w Wetlinie tuż przy granicy Bieszczadzkiego Parku Narodowego.

UWAGA: zawsze aktualną ofertę oraz cennik znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.werchowyna.pl.

Jeżeli szukasz ciszy i spokoju z dala od miejskiego zgiełku - zapraszamy do naszego domu położonego w Wetlinie, w malowniczej dolinie u stóp Hnatowego Berda, jednego ze szczytów Połoniny Wetlińskiej.

Dla wszystkich, których interesują noclegi w Bieszczadach przygotowaliśmy:
- 2 pokoje dwuosobowe (z dwoma pojedynczymi łóżkami),
- 2 pokoje dwuosobowe (z łóżkiem małżeńskim),
- 1 pokój dla 2-3 osób (łóżko małżeńskie w zamykanej sypialni oraz rozkładana kanapa w drugim pokoju).

W przypadku noclegu w pokojach nie ma dostępu do kuchni / aneksu kuchennego dla naszych Gości, ale w ofercie mamy również apartamenty z aneksami kuchennymi i balkonami.

Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizory, lodówki hotelowe oraz czajniki z kubkami, a w łazienkach przygotowane są mydełka, ręczniki i suszarki do włosów. Z okien roztaczają się piękne widoki na okoliczne góry. Ciepłe letnie wieczory możecie Państwo spędzić na zadaszonym tarasie, chłodne jesienno - zimowe dni w ogólnodostępnym salonie przy otwartym kominku (nie dotyczy Gości mieszkających w apartamentach).

W każdym apartamencie znajduje się zamykana sypialnia z łóżkiem małżeńskim oraz drugi pokój z rozkładaną sofą, wyposażonym aneksem kuchennym, łazienką i balkonem.
W apartamencie znajduje się także pełne niezbędne wyposażenie podczas wypoczynku: szafa, stół z krzesłami, szafki nocne z lampkami, telewizor, a w łazience są przygotowane 2 ręczniki dla każdej osoby.

Dla osób mieszkających w apartamentach brak jest wspólnej przestrzeni takiej jak ogólnodostępny salon oraz nie ma dostępu do kominka.

Oprócz noclegów naszym gościom oferujemy smaczne, domowe śniadania (po wcześniejszym uzgodnieniu).
Obiadokolacji nie oferujemy, ale w sezonie od maja do października w pobliżu naszego domu (10 minut piechotą) działa kilka miejsc gdzie można dobrze i smacznie zjeść. Poza sezonem w najbliższej okolicy działa jedna restauracja.

Podane tutaj ceny są cenami przykładowymi.
W sezonie cena noclegu wynosi 80-125 zł od osoby za noc. Poza sezonem noclegi tańsze są nawet o 25%. Zimą (z wyjątkiem okresu Sylwestrowego) przy pobycie na minimum 7 nocy, cena noclegu może być jeszcze nieco obniżona.

Więcej informacji na temat naszej oferty oraz dokładny cennik znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.werchowyna.pl.

Serdecznie zapraszamy!

Dla wszystkich, których interesują noclegi w Bieszczadach przygotowaliśmy:
- 2 pokoje dwuosobowe (z dwoma pojedynczymi łóżkami),
- 2 pokoje dwuosobowe (z łóżkiem małżeńskim),

Podane tutaj ceny są cenami przykładowymi.

Serdecznie zapraszamy!

Więcej informacji na stronie internetowej:
www.werchowyna.pl
werchowyna.fajnewczasy.com
Oferta znajduje się w serwisie od: 2017-08-11.
Wyświetlenia oferty: 14574.

• TV SAT
  • lodówka w pokoju
  • czajnik w pokoju
  • pokoje z aneksem kuchennym
  • parking

Opinie użytkowników
Karolina 28-07-2022
10.0/10
Pokój czysty, dobrze wyposażony, przestronny, wygodny. Łazienka podobnie. Po całym dniu na szlaku idealny pokój do odpoczynku - dodatkowo duże podwórko, leżaki, ławki, można zrelaksować się na dworze. Parking na posesji z miejscem dla wszystkich aut gości. Bardzo mili właściciele. Pozdrawiamy i polecamy!
Ewa 27-07-2022
10.0/10
Mieliśmy przyjemność gościć tego roku w domu Pani Anny i Pana Sebastiana Werchowyna. Lokalizacja piękna, na uboczu, z widokiem na góry; duży, zadbany ogród a właściwie łąka z leżakami i ławkami, grillem i miejscem na ognisko – idealnie przygotowane do odpoczynku po trudach wędrówki po bieszczadzkich szczytach. Dom Państwa Morawskich urządzony z niebywałym smakiem i gustem zachwycił nas swoim klimatem, czystością i funkcjonalnością. Pokoje z łazienkami przygotowane zostały z największą dbałością o komfort i wygodę gości. Na największą pochwałę zasługuje cudowna atmosfera jaką stworzyli przemili, przesympatyczni, nie narzucający się gospodarze domu. Każdego ranka przy obfitych i przepysznych śniadankach serwowanych w przepięknej jadalni Pan Sebastian, widać bardzo obeznany w górach, w bardzo interesujący sposób podrzucał nam garść bardzo przydatnych informacji związanych z wyborem najpiękniejszych, najlepszych tras w Bieszczadach i dobrej karczmy serwującej regionalne potrawy w okolicy. A wieczorkiem można było sączyć dobre winko podziwiając zachód słońca na okolonym winoroślą tarasie. Dziękujemy za tak wspaniale spędzony czas i już zapowiadamy się na przyszłość, zwłaszcza że Werchowyna to wspaniałe miejsce na wypady w góry. Wrócimy na pewno. Ewa i Jurek z Jeleniej Góry
Justyna 26-06-2022
10.0/10
Werchowynę odwiedziliśmy kilka razy. Korzystaliśmy zarówno z pokoi gościnnych jak i z apartamentów. Wszystko było na bardzo wysokim poziomie. Czystość, wyposażenie bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przestronny ogród. Przepyszne śniadania z domowymi przetworami i słodkościami na deser. Właściciele bardzo mili. Chętnie udzielają informacji o ciekawych wyprawach. Polecamy!
Daniel Janusz 30-10-2020
10.0/10
Szukaliśmy pensjonatu z nieco lepszym standardem. Werchowyna okazała się być idealnym miejscem. Piękny domek w leśnym zaciszu, a zarazem blisko centrum Wetliny, z pięknym ogrodem, werandą i salonem z kominkiem dostępne dla gości. Pyszne, serwowane codziennie rano pod drzwi pokoju, to już pełny luksus. Śniadania tak obfite, że to co zostawało zabieraliśmy ze sobą w góry. U gospodarzy można spróbować i zakupić bardzo smaczne, dżemy domowej roboty. Tutaj jedyne zastrzeżenie takie, że mogłaby być do wyboru nieco mniejsza porcja za mniejszą cenę. Ja jem bardzo dużo, ale nie byłem w stanie zjeść wszystkiego wliczając już w to prowiat, który braliśmy na drogę. Właściciele bardzo uprzejmi i pomocni, dzięki nim czuliśmy się jak we własnym domu. Nie spodziewaliśmy się aż tak wysokiego standardu i czystości w pokoju.
Nasz pobyt w Werchowynie trwał 6 dni. Wiemy już teraz, że na pewno zatrzymamy się tam ponownie, gdy pojedziemy w bieszczady.
Jarosław 21-08-2020
9.8/10
Tu się nie trzeba mocno rozpisywać. Wszystko co potrzeba do cudownego wypoczynku znaleźliśmy w tym miejscu. Cisza, wspaniałe okolice, pyszne jedzenie, fantastyczni gospodarze, zawsze służący pomocą. Pokoje przestronne, wszędzie pięknie posprzątane. Parking przy samym domu. Najgorsze, że znowu trzeba czekać cały rok na kolejne wakacje.
Marta 16-01-2020
10.0/10
Wyjątkowe miejsce, do którego chce się wracać. Mili i pomocni właściciele.
Dom urządzony z wielka pieczołowitością o szczegóły, wszystko dopełnione starymi zdjęciami i akcesoriami. Położenie nieco na uboczu, dla tych co lubią spokój i ciszę. Świetna baza wypadowa do wycieczek w góry, a zimą można zapiać narty pod domem i ruszyć w drogę! Z całego serca polecamy.
Marcin Rowiński 02-10-2019
10.0/10
Spędzyliśmy w Werchowynie już 5 urlopów. Za każdym razem miejsce, otoczenie i ludzie Nas urzekają. Położenie obiektu w Bieszczadach jest idealne a sam obiekt Werchowyna i jej właściciele są wspaniali.
Andrzej 10-09-2019
9.8/10
Pensjonat jest oddalony od głównej drogi, więc jest cicho. Warunki bytowe doskonałe, a Gospodarz chętnie pomaga w wyborze tras turystycznych i informuje o różnych możliwościach spędzania czasu w Bieszczadach. Polecam pożywne śniadania w pięknym, klimatycznym wnętrzu. Turysta czuje się w Werchowynie swobodnie i żałuje, że jednak musi wyjechać...Byliśmy latem 2019 roku i chcielibyśmy jak najszybciej wrócić.
Monika 10-09-2019
9.6/10
Polecamy Werchowynę. Domowo, funkcjonalnie i ładnie urządzony apartament, w którym byliśmy i z którego trudno było nam rano wychodzić:) Sporo miejsca zarówno w mieszkaniu, jak i na zadbanej posesji. Niedaleko od głównej drogi, a jednak nieco na uboczu. Kontakt z właścicielem bardzo dobry. Zamówiliśmy kije do chodzenia na adres domu, co właściciel przyjął z uśmiechem i zrozumieniem.
Miejsce do którego chcemy wracać. Dziękujemy!
Monika z rodziną
Marti 21-06-2019
10.0/10
Majówkę 2019 spędziliśmy w uroczej Werchowynie! Wspaniali Gospodarze zadbali o to, aby wypoczynek był bardzo przyjemny. Chętnie służą pomocą w wyborze szlaków i miejsc wartych odwiedzenia. Piękny dom urządzony z dużym smakiem. Pyszne i urozmaicone śniadania. Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócimy:)

Więcej opinii

Lokalizacja

Położenie obiektu na mapie zostało ustawione przez właściciela obiektu.